Kurung Moden

Saturday, October 30, 2010

saya masih lagi bernafas..

setelah berhempas pulas belajar organic dan ethnics relation yang entah pape tuh..

alhamdulillah saya masih lagi dapat bernafas dengan teratur...sya masih lagi boleh bezakan warna ijau dan merah..masih lagi dapat bezakan antara ubat gigi dan pencuci muka..

first two paper were a blast! thank God! tapi saya tak rasa saya akan dapat bernafas dengan lega after paper economy esok petang..wawawa...

pape pon..entry akan menjadi kembali normal bila saya da stat cuti nanti ok!

oh ye sai! terima kasih tuk award yang ko bagi kat aku keyh! t aku wat entry khas pasal award ko tuh..saba k,..aku janji..cuti ni aku akan update blog smpai ko nak muntah bace t k!
haha..

p/s- i miss my langit biru...

1 comment:

  1. hahaha~ okeh! aku tggu tu. kite tgk sape yg muntah nt. ekekeke =P

    ReplyDelete