Kurung Moden

Friday, February 22, 2013

Selamat Hari Jadi Awak.


Assalamualaikum :)

Hari ini rasanya cukup bahagia untuk kau kan?
Sebab hari ini hari terakhir kau berumur 23 tahun.
Esok dah nak masuk 24 kan?
Whoaa...
Selamat menjadi dewasa :)









Macam mana setiap tahun kau tak pernah gagal menjadi orang terawal untuk wish birthday aku,
Macam tu jugaklah aku akan cuba untuk sentiasa jadi yang terawal wish birthday kau. Inshaallah.
Dah jadi macam MoU senyap yang dah memang ada antara kita,kan?

Kita tak pernah ada kesempatan nak celebrate birthday sama-sama kan?
Sama ada dari zaman berdua sampailah zaman seorang :)


Perjanjian kita untuk stay as bestfriends macam tak jadi,kan?
Yela.
Aku yakin. Sepasang lover itu tak mungkin boleh jadi kawan yang baik selepas hubungan yang terjalin retak.
Mungkin ada segelintir orang yang berpeluang menjadi bestfriend dengan ex masing-masing.
Tapi bagi aku, tak perlulah.
Biarlah mulut kita saja yang berjanji untuk jadi kawan baik. Untuk betul-betul mempraktikkan, rasanya tak perlulah :)

Walau apa pun yang kau tengah lakukan sekarang,
Walau dengan siapapun kau bersama sekarang,
Walau kat mana pun kau ada sekarang,

Aku sentiasa doakan kau selalu dirahmatiNya, dilindungiNya dan diberkatiNya.
Usaha kuat untuk ke syurga okay.
Sebab umur pun dah makin tua, kan?

Bersyukurlah kita kerana kita pernah saling mencinta.
Setidaknya kita tahu Tuhan pernah menyatukan kita: walau untuk seketika :)

May your life be bless, MY.
No matter what.

Selamat Hari Jadi yang ke 24.






Lily says: Doakan aku juga. Supaya aku sentiasa bahagia dengan apa juga pilihan hidup yang aku lakukan. Terima kasih untuk 4 tahun yang bahagia. Sungguh, aku bahagia dengan 4 tahun itu :)



No comments:

Post a Comment