Kurung Moden

Friday, February 22, 2013

Lily's random thoughts :)



Assalamualaikum :)


Malam ini tiba-tiba tergerak hati nak buka blog and laju je tangan ni menaip.

Dalam hati ini, memang nak update blog selalu tapi ada masalah yang tak boleh nak dielakkan sikit.Ehe.
Maklum lah blackberry yang ada nih pun tak di subscribe internet.
Celah mana nya nak update blog.
Kalau nak guna wifi kat rumah ni pulak, tak tahulah kenapa bb nih tak boleh nak detect wifi. 
Ke aku yang tak reti nak ejas setting dia?

Lantak lah. 
Diri ini dah lama redha bb ku itu tak boleh nak wireless.Hmm.

Nanti dah kerja, dah fikir dah.
Gaji first nak bagi Ummi sikit pastu nak beli phone baru.
Galaxy Note macam gagah dan bergaya,kan? 
Ipong pun mungkin best. 
Tak payah nak risau virus ke apa masa nak download pape kan?
Boleh kasi Along berbulu sikit tengok adik-adik dia semua dah pakai ipong.Haha.Gelak kejam.


Kadang-kadang kan,
masa duk lepak-lepak kat depan pc nih terfikir jugak.
Adakah aku akan selamanya duduk kat rumah tunggu je interview keje?
Memang aku akan duduk saja-saja je ke kat rumah?

Baba ada cerita yang anak kawan dia keje kat Mydin Mall tuh sementara nak tunggu interview keje.
Aku macam tak berapa nak boleh lah keje yang melibatkan skill Public Relations nih.
Bukanlah nak kata aku ni lemah keyakinan nak berhadapan dengan orang,
tapi... entahlah. 
Tak boleh lah nak keje jadi cashier ke salesgirl ke.
Macam malu jee.. ehe.


Kalau dah macam tuh, 
marilah kita melipat gandakan ibadat.
Doa banyak-banyak supaya Allah murahkan rezeki senang dapat kerja yang bagus-bagus.
Kumpul duit banyak-banyak pastu sambung study.

Biarlah orang nak kata lambat ke apa,
yang penting aku nak jugak nama aku ada Dr kat depan.
Tak dapat jadi Dr perubatan, jadi Dr philosophy pun okay dah :)
Inshaallah.Amin.


























No comments:

Post a Comment