Kurung Moden

Tuesday, April 19, 2011

aku dan secawan kopi

assalamualaikum selamat pagi semua..

meh nak cite sikit ni..
malam tadi aku cuba nak tido lepas tengok cite Orphan.
cerita yang bukan agak seram tapi memang seram.
dahla aku tengok sorang-sorang kat bawah.
after abis cite,aku dengan semangatnye memanjat tangga naik ke bilik.
baring je atas katil,tutup lampu,tarik selimut.

10minit



20minit


1jam







aku dah gelisah semacam.
ni awat lak takleh nak tido ni?
kacau tol laa..
dan-dan lak aku terbayang si Orphan tuh ade lam bilik aku..
aku cube tuk pura-pura tido nyenyak..
sambil pura-pura buat bunyi berdengkur..
tapi still tak jalan.
sah!
memang sah aku takleh tido sebab semalam bangun lewat..

dahla pagi esok aku dah nak gerak balik shah alam..
gile la kalau mengantuk..



kalau taknak bagi mengantuk,senang je..
aku kene amik bekalan kafein aku..
heh.
bukan dalam dos yang berlebihan okeh!
tapi aku kene minum awal laa kalu taknak mengantuk.
selalu kalu nak stay up,pkul 9 da kene minum da..



terasa macam tak menarik je entry aku kali ni.
heh.
biarla..

No comments:

Post a Comment