Kurung Moden

Thursday, May 19, 2011

Day 2 : Two songs

salam!
Mahu meng'update' 10 hari cabaran ni lah!


Two songs

actually aku adalah seorang peminat muzik yang tegar..
heh.
list lam iTunes aje dah beribu lagu.
so,memang agak susah untuk meng'detect' yang mana satu lagu kegemaran.
heh.


so,kalau mengikut iTunes,
most played aku adalah lagu si minah Taylor Swift ni..

song : 'Mine' dan 'Miss Invisible'

sebenarnya,minat je semua lagu die.
aku suke muzik country.
bile dengar je,aku macam ade feel naik kuda..
kat ladang gandum..
angin sepoi-sepoi..
heh.


okeh,
next lagu lak dari si Hannah Montana ni.
eventhough attitude die sangatlah tak leh blah..
tapi lagu die okeh tau!
boleh je telinge aku ni melayan.
heh.



Songs : 'Goodbye' and 'Bottom of The Ocean'


malas nak cite banyak.
takkan nak buat songs review lak en?

eh,da jadi macam 4 lagu je..bukan nak 2 je ke?
hah.
kira halal la ye!




eat,pray,love..

No comments:

Post a Comment