Kurung Moden

Wednesday, October 6, 2010

saya budak karate!

entry ini ditulis dalam keadaan mamai..
sila abaikan jika ada benda yang tak sepatutnya ditulis di sini yer..

hari ahad ni saya akan menghadiri karate grading ceremony..
di mana ketangkasan saya ber'karate' akan teruji di sini..
haha...dan sangatlah happy sebab saya akan dapat yellow belt..if i pass the test la..
sila bayangkan saya tengah pakai baju karate bersama yellow belt di pinggang ye..hee~~
agak menyakitkan untuk menghafal semua gerakan-gerakan karate tu ye...
hasil penat lelah cik jagong..
akhirnya dapatlah saya menghafal semua gerakan itu ye..

oh..
saya ada test organic chemistry pada hari khamis ini ye...
malangnya..semua mechanism saye blom hafal lagi..adoii..
penatnya minggu ni..
sangat penat ok..
dengan study pon tak abis lagi..
sila bunuh diri skang,lily!
haha..

oh..tadi incik bulan bintang pesan kat saya tuk kurang ber'text' ye..
mula-mula nak touching gak ngan dia..
but..
bila pikir-pikir balik..
ada bagusnya kami limitkan text kami..
okla incik bintang..
awak menang!

p/s- i heart you.......karate!!



1 comment: