Kurung Moden

Monday, October 11, 2010

senarai kesyukuran


ini adalah senarai kesyukuran saya

1. saya bersyukur nama saya adalah NUR AKALILI MOHD AMIN.
2. saya bersyukur ada keluarga saya sekarang..
3. saya bersyukur sebab ada kawan-kawan saya...
4.saya bersyukur sebab saya suka kucing..(yang comel je!)
5.saya bersyukur sebab saya tak free hair..opsss!!
6.saya bersyukur sebab saya ada mp4 sony.
7.saya bersyukur sebab saya ada lappy..name die pejal tahir..
8.saya bersyukur saya belajar kat uitm shah alam ni dalam kursus pure chemistry.
9saya bersyukur ada cerita disney..saya suke sume...
10.saya bersyukur sebab wujudnya ikan..saya suka makan ikan..
11.saya bersyukur sebab saya penah couple dengan cuk..hehe..'penah' ok!means da broke up..
12.saya bersyukur sebab saya pandai naik basikal..
13.saya bersyukur sebab ade keni rogers..huahua..
14.saya bersyukur sebab ade kale pink..cute je..
15.saya bersyukur hospital ade..kalu sakit,kan senang..
16.saya bersyukur ade selena gomez..die comel..
17.saya bersyukur wedges tercipta! cm gojes je kalu pakai,kn?
18-saya bersyukur ade selendang..senang nak pakai..
19.saya bersyukur ade bearies! ~love~
20.saya bersyukur saya seorang perempuan..leh gosip2 tanpa rase bersalah..
21.saya bersyukur ade fb..leh stalk orang!
22.saya bersyukur jagung ada berokben..senang nk on9 kat hostel..
23.saya bersyukur saya still takde lesen..kalu tak mesti kete baba asik masuk workshop je.. '__'
24.saya bersyukur ade kedai mamak..
25.saya bersyukur cardigan..senang nak g kelas..sarung je..
26.saya bersyukur ada nestum..suke makan nestum!
27.saya bersyukur saya kenal incik bintang dan incik langit biru!
28.saya bersyukur saya ada blog..
29.saya bersyukur ada cinema..
30.saya bersyukur ada orang rajin download movie..haha..
31.saya bersyukur abang saya ensem..haha..
32.saya bersyukur adik saya kat jepon..leh kirim baju2 cantek!
33.saya bersyukur saya ada adik lelaki yang nakal..
34.saya bersyukur saya ada ummi yang loving..
35.saya bersyukur sebab baba saya cool sangat2..
36.saya bersyukur sebab ada airasia..mas mahal laa..
37.saya bersyukur ada 7e..suke slurpee..
38.saya bersyukur kat DC ada sup yang sedap...
39.saya bersyukur uitm ni dekat je ngan JJ..
40.saya bersyukur sebab saya jarang bersedih..
41.saya bersyukur sebab saya ada 'yuna'..bear yang incik langit biru bg!
42.saya bersyukur saya suzuki swift kale pink metallic..haha..motif??
43.saya bersyukur sebab saya tak boros!
44.saya bersyukur sebab ade black pepper sauce..
45.saya bersyukur sebab ada novel2 pts..
46.saya bersyukur sebab ada bukit cerakah..leh g main beskal..
47.saya bersyukur Dr Fazli ajar saya organic chem sem ni..haha
48.saya bersyukur saya masih ada saudara mara yang amik berat pasal say..
49.saya gembira saya masih bernafas atas bumi ni..
50.saya bersyukur sebab dilahirkan Islam and Allah is just enough for me..

ni adalah sebahagian senarai kesyukuran saya..banyak lagi sepatutnye..tapi ni je yang mampu saya listkan malam ni..mengantuk sudah..esok ada class lagi..

p/s-bagaimanakah dengan senarai kesyukuran anda plak?
be a grateful muslim,people!

lots of love,

1 comment: