Kurung Moden

Friday, December 10, 2010

entry sempena result exam saya!


salam..
setelah berkurun lama saya terperangkap kat kampung tanpa internet,
akhirnya saya balik gak kat terengganu yang tercinta nih!~pheww~

anyway,rasanya semua orang tau bahawasanya..ceeewah!semua dak-dak uitm seluruh malaysia da boleh check result exam bermula semalam..
saya je yang lambat nak cek sebab kat kampung takde tenet la..
punyala jenuh nak menjawab phone calls semalam..
napela kawan-kawan saya ni terlampau caring sangat??hehe..bersungguh-sungguh tol mereka menjejaki saya sebab nak tau result saya..haha..
rileks kawan-kawan..

untuk kawan-kawan sekelas saya yang bersama dengan saya sepanjang study week yang lepas..
rasanya usaha kita semua berbaloi..
eventhough I tak dapat dean list,tapi rezut alhamdulillah..


sepanjang minggu tuh biological clock saya dah berubah 200 degree!mana tak nya..tido pukul 7 pagi..and bangun tuk zuhur (kadang-kadang ade gak terlepas!hehe~) then tido balik and bangun lam pukul 5petang..then pulun study sampai mate lebam..(tapi ade gak mase tuk lepak-lepak..bagi makan kucing kat koridor..skodeng abang tengah fogging..haha)


after jawab exam masing-masing kuar exam hall dengan pelbagai reaksi..ade cam happy..ade dac konpius..ade yang muke yakin gile kuar awal..heh~..ade yang kene psiko ngan budak yang kuar awal..haha..pape pon..masa saya kuar exam hall tuh..saya terus rasa macam tercekik mechanical pencil..tak tahu nak cakap macam mana..yela..ni penentu masa depan kot..perasaan saya macam jalan lurus yang takde perhentian langsung..dengan bahasa mudahnye..SAYA BLUR!


Papepon..ape yang dah berlaku biarkan berlaku..
so,bearies!mari kita celebrate walau apepon result yang kita dapat ni ok??
okla..okla..
saya bagitaulah result saya..
its ........

loading....

no connection!
haha..


p/s- alhamdulilah..


2 comments:

  1. aku tau misti result ko gempak kan.

    congrats weh.

    ReplyDelete
  2. haha..thanks weh..xla gempak ngat.sbb aku x aim tinggi pon..

    ReplyDelete