Kurung Moden

Sunday, December 12, 2010

kecewanya seorang lily..

frust!
oh!
sangatlah kecewa perasaan skang ni..
kita akan berasa sedih kalau sahabat kita gagal..
tapi kita akan lebih sedih bile die lagi berjaya dari kita..
itulah perasaan saya skang..
memang saya bersyukur dengan result saya yang atas pagar je nak dapat dean list..
tapi bile dapat tau most of my friends dapat DL..
saya rasa jauh lam hati kecewa..jeles...sakit ati..
mungkin saya banyak main semester ni..
atau mungkin jugak effort saya tak berape cukup tuk dapat dean list semester ni..

kalau nak cakap saya ni aktif sangat kat kolej..
memang tak la..
kupon nak apply hostel tuk next sem pon mintak ngan orang..
tapi..camne cik Hanis Zalikha yang sibuk ngan keje modelling pon leh dapat 3.92??
apekah yang patut saya buat??

saya berjanji!
next sem saya akan kuar kolej if and only if:
  • family datang and saye cuti!
  • driving classes..
  • release tension once a month ngan bearies..
  • special date ngan special frens!
taknak dah slalu kuar buang masa..taknak dah bazirkan mase lam bilik ngan layan lappy and tido je..
sha..ko kene tolong aku ye!

huhu..sedih lagi laa...





No comments:

Post a Comment