Kurung Moden

Monday, April 25, 2011

final exam sem ni senang ke?



sebelum apa-apa,mari kita menikmati gambar yang boleh bagi aku kebahagaiaan lately ni.
eheh.




Hari ni aku rase cuak semacam sebab:

Tadi mase nak ke café,jumpe la dengan budak-budak yang dah abis paper arini.pelik sebab muka masing-masing bahagie.riang ria hari raya.adekah paper dorang yang senang atau memang sem ni Uitm memang buat paper nak bagi semua student die dekan?

Aku beli nescafe ice sebab aku taknak mengantuk masa study petang ni.tapi masa sedut air tuh pon aku da mnguap.apekah maknenya? Cuakk…bila kafein dah tak memberi efek kat otak aku..tolongla otak..

Aku kene pastikan atas katil aku takde ruang tuk aku baring apatah lagi me'landing' kan kepala aku.So,aku amik baju lam locker.aku sepah-sepahkan atas katil.Eh,boleh je nk landing atas baju.takleh-takleh.aku amik buku-buku atas meja.aku sleerakkan atas katil.hah.mane leh baring atas buku,en?cerdik-pandai tak aku?but still tak menjadi sebab otak aku suh tarik bantal tido atas lantai kat bawah.adehhh..cuakkkk..bile otak dan keinginan tak sehaluan ni.heh.

Cuak bila baca buku 2page dah bosan.mula lah aku bayangkan alangkah seronoknye kalu skang ni aku kat jusco ngah jalan-jalan sambil berpegangan tangan ngan bearies lain otw nak tengok wayang..waa…bestnyer..see?betapa kreatif dan inovatifnya otak aku time study week ni.cuakkk…bile nak abis study kalu camni.


Konklusinya,(ikut piawaian bahasa melayu penulisan UPSR)aku cuak dengan perubahan sistem badan aku study week sem ni.sekian,terima kasih.







No comments:

Post a Comment